Jesteśmy twórcami GREEN HELL, gry która została świetnie przyjęta przez graczy na całym świecie i sprzedała się w ponad 3,5 milionach egzemplarzy.
Obecnie wzmacniamy szeregi, dlatego szukamy doświadczonej osoby na stanowisko Concept Artist (Hard Surface).
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- projektowanie wyglądu maszyn, budowli, broni i pomieszczeń – od wstępnych szkiców po szczegółowe grafiki koncepcyjne,
- ścisłą współpracę z zespołem designerskim i artystycznym,
- proponowanie rozwiązań wizualnych wspierających artystyczne i gameplayowe założenia projektu.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- masz minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku Concept Artist lub zbliżonym,
- swobodnie projektujesz w trzech wymiarach (poprzez rysunki w perspektywie i/lub modelowanie 3D),
- bardzo dobrze operujesz skalą, kompozycją, światłem i materiałami,
- masz doświadczenie w projektowaniu rzeczy mechanicznych, rozumiesz ich cel i funkcję,
- dobrze czujesz się w klimatach sci-fi i stylu realistycznym,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
- lubisz pracować zespołowo.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy przy wydanych komercyjnie grach lub filmach,
- dobra znajomość programu Photoshop,
- umiejętność prototypowania w programach 3D,
- zainteresowanie grami typu FPP, base building i/lub survival simulation.
Co oferujemy w zamian:
- stabilne zatrudnienie (B2B/umowa zlecenie)
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet 36 dni wolnych rocznie,
- swobodną atmosferę pracy w kameralnym zespole,
- realny wpływ na tworzony projekt,
- prywatną opiekę zdrowotną oraz kartę Multisport,
- udział w konferencjach, szkoleniach i imprezach integracyjnych.