Jesteśmy twórcami GREEN HELL, gry która została świetnie przyjęta przez graczy na całym świecie i sprzedała się w ponad 3,5 milionach egzemplarzy.
Obecnie wzmacniamy szeregi, dlatego szukamy doświadczonej osoby na stanowisko Economy Designer.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- projektowanie i tworzenie systemów do gry typu base building,
- iterowanie, balansowanie i playtestowanie ekonomii gier,
- współpracę z zespołem designerów przy tworzeniu mechanik,
- balansowanie wszystkich systemów w celu osiągnięcia zamierzonej wizji gry.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- masz minimum 3 lata doświadczenia w balansowaniu systemów lub roli Economy Designera w grach,
- masz minimum jeden wydany tytuł na dowolną platformę (PC, konsole, mobile),
- matematyka i statystyka jest Twoją mocną stroną,
- wiesz jak operować liczbami aby osiągnąć odpowiedni wrażenia z gry
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
- lubisz pracować zespołowo.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z technologią Unreal Engine 4/5,
- zainteresowanie grami typu base building i/lub survival simulation,
- zainteresowanie klimatami sci-fi i stylem realistycznym.
Co oferujemy w zamian:
- stabilne zatrudnienie (B2B/umowa zlecenie)
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet 36 dni wolnych rocznie,
- swobodną atmosferę pracy w kameralnym zespole,
- realny wpływ na tworzony projekt,
- prywatną opiekę zdrowotną oraz kartę Multisport,
- udział w konferencjach, szkoleniach i imprezach integracyjnych.
- Department: Design
- Lokalizacje; Warszawa