Jesteśmy twórcami GREEN HELL, gry która została świetnie przyjęta przez graczy na całym świecie i sprzedała się w ponad 3,5 miliona egzemplarzy.
Obecnie wzmacniamy szeregi, dlatego szukamy doświadczonej osoby na stanowisko Sound Designer.
Za co będziesz odpowiedzialny/a:
- projektowanie i produkcję efektów dźwiękowych orazi assetów dźwiękowych z wykorzystaniem bibliotek dźwięków, syntezy dźwięku, lokalizacji i nagrywania foley,
- tworzenie systemów dźwiękowych i integrowanie assetów audio z grą za pomocą UE5,
- ścisłą współpracę z designerami i artystami w celu stworzenia wyjątkowych wrażeń dźwiękowych dla istniejących mechanik gameplay’owych i części narracyjnych.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:
- masz doświadczenie w pracy przy wydanym projekcie na stanowisku Sound Designer (lub podobnym),
- masz doświadczenie w integrowaniu dźwięku na potrzeby gier,
- sprawnie tworzysz dźwięki przy użyciu Wwise, Fmod lub podobnego oprogramowania,
- masz bardzo dobre umiejętności tworzenia dźwięków połączone z wiedzą na temat ich implementacji,
- masz proaktywne podejście do pracy,
- posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
- lubisz pracować zespołowo.
Mile widziane:
- doświadczenie w pracy z technologią Unreal 4/5,
- zainteresowanie grami typu base building i/lub survival simulation.
- zainteresowanie klimatami sci-fi i stylem realistycznym.
Co oferujemy w zamian:
- stabilne zatrudnienie (B2B/umowa zlecenie)
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet 36 dni wolnych rocznie,
- swobodną atmosferę pracy w kameralnym zespole,
- realny wpływ na tworzony projekt,
- prywatną opiekę zdrowotną oraz kartę Multisport,
- udział w konferencjach, szkoleniach i imprezach integracyjnych.