Szkolenie Gameplay Design

Digital Dragons AcademySzkolenie Gameplay Design

Gameplay DesignOd przestrzeni decyzyjnej po dokumentacje, czyli design dla średnio zaawansowanych

Szkolenie dla specjalistów – Kraków, 14-15 stycznia 2023

Jeśli pracujesz w gamedevie  i zagadnienia związane z designem nie są Ci obce, ale pragniesz poszerzyć swoją wiedzę pod okiem ekspertów, a poza tym lubisz uczyć się w formie warsztatów i szukasz okazji do networkingu – zapisz się na szkolenie i spędź weekend w Krakowie!

Zajęcia poprowadzi Marta Fijak – dyrektor kreatywny w Anshar Studios.

Forma zajęć: warsztaty  
Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków
Data: 14-15 stycznia 2023
Godziny: 09.00-16.00
Koszt: 1300 zł  

W cenie szkolenia – lunch, kawa i przekąski 🙂

Zapisy

Aby wziąć udział w szkoleniu:

  1. Wypełnij formularz, który znajdziesz pod tym linkiem: https://bit.ly/DDGameplayDesign
  2. Sprawdź maila – wyślemy Ci na niego pro formę do opłacenia
  3. Po dokonaniu wpłaty – wyślij nam potwierdzenie przelewu, aby ostatecznie potwierdzić rejestrację

Liczba miejsc ograniczona!

Jeśli masz pytania – skontaktuj się z Agatą Pietras: apietras@kpt.krakow.pl, tel. +48 530 258 452

PROGRAM ZAJĘĆ

Dzień #1 

Temat: Mechaniki jako narzędzie tworzenia przestrzeni decyzyjnych 

  1. Wstęp teoretyczny na podstawie B.Uptona, T.Sylvestra i M.Sellersa 
  2. Ćwiczenia z analizowania gier pod kątem poznanych teorii 
  3. Analiza heurystyk B.Uptona 
  4. Ćwiczenie z analizowania gier na podstawie poznanych heurystyk 
  5. Ćwiczenie z zastosowywania poznanych heurystyk na przykładzie gry planszowej 
  6. Retoryka systemów 
  7. Ćwiczenie z zastosowania systemu jako elementu komunikacji na na przykładzie gry planszowej 
  8. Podsumowanie 

Dzień #2 

Temat: Dokument jako narzędzie komunikacji 

  1. Dokument a skala projektu 
  2. Dodatkowe elementy dokumentu:flow graph, algorytm, maszyna stanów 
  3. Cykl życia dokumentu 
  4. Typy dokumentów:
    a) dokument wizyjny i ćwiczenia z poprawiania dokumentu wizyjnego
    b) dokument designowy i ćwiczenia z poprawiania dokumentu designowego
    c) dokument techniczny i ćwiczenia z poprawiania dokumentu technicznego
    d) dokument z feedbackiem i ćwiczenia z poprawiania dokumentu z feedbackiem 
  5. Podsumowanie 

 

PROWADZĄCA

Marta Fijak

Biolog eksperymentalny i informatyk z wykształcenia, projektant gier z miłości. Uparcie próbuje symulować, prototypować i projektować wszystko co wywołuje jakieś emocje. Od prawie 9 lat robi gry zawodowo, z każdej możliwej strony. Była programistą, analitykiem danych, projektantem questów i poziomów, głównym projektantem, a teraz jest dyrektorem kreatywnym. Tworzyła gry każdego rozmiaru, od małych indi tytułów, przez f2p dla milionów graczy, a kończąc na grach premium. Obecnie dyrektor kreatywny w Anshar Studios. Poza pracą zajmuje się teorią designu (wykładając i publikując na ten temat) i edukacją kolejnych pokoleń game designerów. Była między innymi wykładowcą Game Dev School i kuratorem IndieCade. Jedna ze 100 osób, które zmieniają oblicze branży gier według GamesIndustry.biz