Gameplay Design: Od przestrzeni decyzyjnej po dokumentacje, czyli design dla średnio zaawansowanych
Szkolenie dla specjalistów – Kraków, 14-15 stycznia 2023
Jeśli pracujesz w gamedevie i zagadnienia związane z designem nie są Ci obce, ale pragniesz poszerzyć swoją wiedzę pod okiem ekspertów, a poza tym lubisz uczyć się w formie warsztatów i szukasz okazji do networkingu – zapisz się na szkolenie i spędź weekend w Krakowie!
Zajęcia poprowadzi Marta Fijak – dyrektor kreatywny w Anshar Studios.
Forma zajęć: warsztaty
Miejsce: Krakowski Park Technologiczny, ul. Podole 60, Kraków
Data: 14-15 stycznia 2023
Godziny: 09.00-16.00
Koszt: 1300 złW cenie szkolenia – lunch, kawa i przekąski 🙂
Zapisy
Aby wziąć udział w szkoleniu:
- Wypełnij formularz, który znajdziesz pod tym linkiem: https://bit.ly/DDGameplayDesign
- Sprawdź maila – wyślemy Ci na niego pro formę do opłacenia
- Po dokonaniu wpłaty – wyślij nam potwierdzenie przelewu, aby ostatecznie potwierdzić rejestrację
Liczba miejsc ograniczona!
Jeśli masz pytania – skontaktuj się z Agatą Pietras: apietras@kpt.krakow.pl, tel. +48 530 258 452
PROGRAM ZAJĘĆ
Dzień #1
Temat: Mechaniki jako narzędzie tworzenia przestrzeni decyzyjnych
- Wstęp teoretyczny na podstawie B.Uptona, T.Sylvestra i M.Sellersa
- Ćwiczenia z analizowania gier pod kątem poznanych teorii
- Analiza heurystyk B.Uptona
- Ćwiczenie z analizowania gier na podstawie poznanych heurystyk
- Ćwiczenie z zastosowywania poznanych heurystyk na przykładzie gry planszowej
- Retoryka systemów
- Ćwiczenie z zastosowania systemu jako elementu komunikacji na na przykładzie gry planszowej
- Podsumowanie
Dzień #2
Temat: Dokument jako narzędzie komunikacji
- Dokument a skala projektu
- Dodatkowe elementy dokumentu:flow graph, algorytm, maszyna stanów
- Cykl życia dokumentu
- Typy dokumentów:
a) dokument wizyjny i ćwiczenia z poprawiania dokumentu wizyjnego
b) dokument designowy i ćwiczenia z poprawiania dokumentu designowego
c) dokument techniczny i ćwiczenia z poprawiania dokumentu technicznego
d) dokument z feedbackiem i ćwiczenia z poprawiania dokumentu z feedbackiem - Podsumowanie
PROWADZĄCA
Marta Fijak
Biolog eksperymentalny i informatyk z wykształcenia, projektant gier z miłości. Uparcie próbuje symulować, prototypować i projektować wszystko co wywołuje jakieś emocje. Od prawie 9 lat robi gry zawodowo, z każdej możliwej strony. Była programistą, analitykiem danych, projektantem questów i poziomów, głównym projektantem, a teraz jest dyrektorem kreatywnym. Tworzyła gry każdego rozmiaru, od małych indi tytułów, przez f2p dla milionów graczy, a kończąc na grach premium. Obecnie dyrektor kreatywny w Anshar Studios. Poza pracą zajmuje się teorią designu (wykładając i publikując na ten temat) i edukacją kolejnych pokoleń game designerów. Była między innymi wykładowcą Game Dev School i kuratorem IndieCade. Jedna ze 100 osób, które zmieniają oblicze branży gier według GamesIndustry.biz